איך לטפל ברכב שניזוק במוסך עקב רשלנות

כל רכב שהוא בבעלותנו מצריך טיפולים באופן שוטף, גם רכבים חדשים וגם ישנים.

פרט לטיפולים שוטפים או תיקונים עקב תאונות קטנות צריך גם לעשות בדיקה לפני ששולחים את האוטו לעשות טסט כך שכולנו באים למוסך פעם בשנה לפחות והרבה פעמים גם יותר.

אך לפעמים, לצערנו, אנחנו נתקלים ברשלנות גם במוסך כך שאנחנו מקבלים חזרה רכב לא תקין.

צעדים ראשונים

כמו כל רשלנות, בהחלט אפשר ומומלץ להגיש תביעה משפטית בבית המשפט לתביעות קטנות כדי לקבל החזר כספי מהביטוח על הנזק שנגרם. באם והרכב לא כשיר לנהיגה יותר, אפשר למכור אותו לפירוק וכך, תקבלו גם כסף פיצויים מתביעת המוסך וגם כסף מהרכב אותו אתם מוכרים. חברות פירוק משתמשות ברכבים עבור החלפים או עבור הברזל ואתם מקבלים כסף מזומן במקום. תחפשו קונה רכבים לפירוק בתל אביב לקבלת מידע נוסף.

 

מדוע מומלץ לשלוח את הרכב לפירוק מאשר למכור אותו

רכב שניזוק במוסך עקב רשלנות יכול לאבד הרבה מערכו ואף לא להיות כשיר לשימוש בכביש. פרט לעוגמת הנפש הגדולה שבכלל הגעתם למצב הזה, אם תפרסמו את הרכב למכירה למשך הרבה זמן ולא יהיו קונים תחושת התסכול תהיה הרבה יותר גדולה ואתם תפסידו פעמיים לכן, מומלץ פשוט להיפטר מהרכב כמה שיותר מהר. אל תבזבזו את הכסף על תיקונים חוזרים או תשלומי אגרות וביטוחים מיותרים.

 

כיצד מתבצע התהליך

מכירת רכב לפירוק הינו תהליך פשוט וקל שלא מצריך ממכם הרבה מאמץ. ראשית כל, כדאי שתדעו שבמכירת הרכב עבור החלפים תקבלו יותר כסף מאשר בעבור הברזל, אז שלא יעבדו עליכם. שנית, הרבה חברות מציעות שירות גרירה בחינם כך שהן יוכלו להגיע עד אליכם לקחת את הרכב ולא תצטרכו להתאמץ. הדבר היחידי שאתם צריכים לעשות זה להוריד את הרכב מהכביש בצורה רשמית במשרד הרישוי באמצעות מילוי טופס מתאים (לאחר מילוי הטופס אינכם רשאים לנסוע עוד ברכב אז תוודאו את עניין הגרירה לפני).

איך לטפל ברכב שניזוק במוסך עקב רשלנות
איך לטפל ברכב שניזוק במוסך עקב רשלנות

למי מוכרים את הרכב לפירוק

ישנן הרבה חברות שרוכשות רכבים לפירוק וגם אנשים פרטיים. תחפשו מקומות מומלצים קרובים לאזור מגוריכם ותבדקו שזה כולל גרירה. כמו כן, תעשו סקר לראות כמה שווה הרכב שלכם, שכאמור, עבור חלפים אתם צריכים לקבל יותר. אחרי שהשלמתם את עניין התביעה של המוסך ואתם יודעים בוודאות שלא תשתמשו יותר ברכב, כדאי להתחיל בתהליך.

 

לסיכום

אין ספק שזה מאד מתסכל להיות בסיטואציה שבה אינכם יכולים להשתמש יותר ברכב בעקבות רשלנות של מוסך, אך ישנו פתרון ואפשר למכור את הרכב לפירוק. אין טעם לבזבז אנרגיה, זמן וכסף על למכור את האוטו וגם לא תמיד זה אפשרי. במקביל לתהליך התביעה מול המוסך תבדקו את האופציה של מכירת הרכב לפירוק לקבלת כסף מזומן במקום.

תיקון רכב

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של