אילו עבירות מצריכות התערבות של עו"ד תעבורה

עבירות תנועה הן בין הנפוצות ביותר בבתי המשפט בארץ, לעיתים אפילו אם מדובר בעבירה מינורית.

הסיבה לכך היא שאפילו עבירת תנועה שנדמית לנו כקלה בלבד, עלולה להביא לנזק רב ואף אובדן חיי אדם ועל כן כבר אינה נחשבת קלה, אלא חמורה.

כל עבירת תנועה היא גם עבירה פלילית ולכן עלינו להיעזר בכל מקרה בעו"ד תעבורה.

כפי שציינו ישנן עבירות תנועה שנחשבות לקלות ובמקרי מזל, אם ניתפס ולא נגרם נזק כלשהו לאף אדם או לרכוש, הן אכן ייחשבו ככאלו. לכן נשאלת השאלה, במקרים אלו האם אנחנו עדיין צריכים עורך דין ומה הצורך בעורך דין גם במקרים של חשד לעבירות חמורות יותר? ובכן חשוב לענות על שאלות אלו, על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש עתידי.

 

נהיגה בפסילה

נהיגה בעת פסילת רישיון היא עבירה חמורה כפליים, היות והנהג מזלזל ומבטל באופן פרקטי את העונש שנגזר עליו. במקרה שכזה הרשויות האוכפות רואות זאת בחומרה רבה ולכן עלולות להעניש את הנהג גם בשלילת רישיון ואפילו בתקופת מעצר, או מאסר בהתאם לפסק הדין. במקרה שכזה, כבר מן הרגע הראשון יש ליצור קשר עם עו"ד תעבורה ערן עקראוי, על מנת שיוכל לסייע לנו משפטית ואף על מנת שיוכל לסייע לנו בנושא הרישום הפלילי.

 

נהיגה תחת השפעה

נהיגה תחת השפעת אלכוהול ו/או סמים זו אחת העבירות הנפוצות ביותר בכבישי ישראל ובכל העולם. הסיבה לחומרה של העבירה היא כמובן הסכנה הממשית והנוראית שהיא מהווה, לא רק עבור הנהג עצמו, אלא עבור אלו שיושבים עמו באוטו ועבור אלו שנמצאים עמו על הכביש. בהתאם לכך הענישה על עבירה זו היא חמורה ביותר ועל מנת שיהיה לנו הסיכוי הקלוש להפחית אותה או לבטלה, יש לפנות אל עו"ד תעבורה.

 

שימוש בנייד

בשנים האחרונות ישנה מודעות עולה לסכנה הטמונה בשימוש בנייד בכל אופן בעת הנהיגה על הכביש ואפילו ובמיוחד במהלך פקקים. לכן, הרשות המחוקקות העבירה חוקים האוסרים זאת ואף תיקפה ענישה חמורה מאד. לכן, במקרה ונתפסנו משתמשים בנייד בעת נהיגה נוכל להיעזר בעו"ד, על מנת להפחית מן העונש, או על מנת להפריך את טענת השוטר במידה ולא באמת היינו אשמים בעבירה זו.

 

מהירות מופרזת

לבסוף, בוודאי לא צריך להסביר מהי חומרת העבירה של נהיגה במהירות גבוהה ואסורה, אבל נזכיר שגם היא נאכפת בחומרה על ידי המשטרה. לכן, אם קיבלנו דו"ח על מהירות מופרזת או נעצרנו, עו"ד יכול לסייע בהפרכת האשמה או הפחתת העונש.

 

השורה התחתונה

ישנם לא מעט עבירות תנועה ולצערנו מרביתן נפוצות ביותר. אבל, יש לזכור שבכל מקרה מדובר בעבירה פלילית ולכן חשוב ביותר להיעזר בעו"ד תעבורה, בין אם מדובר בעבירה קלה בלבד, או עבירה חמורה.

פטיש זהב

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מאזניים

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של