איפה ניתן למצוא מתווכים?

לפני שתרכשו רכב חדש, סביר להניח שלפני שתסגרו את העסקה מול סוכן הרכב – תעשו סקר שוק מסוים. אין סיבה שלא תנהגו כך גם כשזה מגיע לבחירת מתווך למכירת או קניית דירה. מתווך טוב עשוי לעשות עבורכם את ההבדל בין עסקה משתלמת – לדירה שיושבת חודשים "על המדף".

מתווך טוב גם יכול לעזור לכם לבחור את הדירה שהכי מתאימה לכם, הרבה יותר מהר ממה שהייתם מצליחים לבד. אבל איפה ניתן למצוא מתווכים בכלל? ואיך ניתן לזהות מתווך אמין? האם צריך להיזהר מדפוסי התנהגות מסוימים כשזה מגיע לבחירת מתווך? את כל התשובות תוכלו למצוא בטקסט שלפניכם, לצד עוד המון מידע על מציאת מתווכים בכל מקום בישראל.

 

איפה ניתן למצוא מתווכים

קודם כל, הדרך הכי טובה למצוא מתווכים היא על ידי ניסיון. אם כבר רכשתם דירה – כנראה שהיה מעורב מתווך בסיפור. אם הייתם מרוצים משירותיו של המתווך, וזה לא משנה אם הייתם מרוצים כקונים או כמוכרים, אתם לגמרי יכולים להחליט שאתם נעזרים שוב בשירותיו של אותו מתווך.

אם כבר קניתם או מכרתם דירה – אבל לא השתמשתם בשירותיו של מתווך, או שמדובר בדירה הראשונה שלכם – כנראה שאין לכם מספר של מתווך מומלץ ברשימת אנשי הקשר. למרבה המזל, בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, מחכה לכם עולם שלם של מידע בלחיצת כפתור. תוכלו למצוא עשרות מתווכים מומלצים, בכל חלקי הארץ, באתרים כמו https://proagents.co.il.

מתווכים

איך לזהות מתווך דירות אמין

אם אתם מחפשים מתווך, וזה לא משנה אם זה מתווך הדירות הראשון שיוצא לכם לעבוד איתו או שאתם מחפשים מתווך חדש, יש כמה דרכים שחשוב שתכירו כדי לזהות מתווך דירות אמין. קודם כל, חשוב לוודא שהמתווך שלכם נמצא ברשימה רשם המתווכים. בישראל יש צורך ברישיון לתיווך נדל"ן כבר יותר מ-20 שנה. אם המתווך שדיברתם איתו אינו מחזיק רישיון – הוא לא מתווך אמין.

בנוסף, מתווך דירות אמין יהיה גלוי ושקוף אתכם. כמעט ואין כיום מתווכים שעובדים בפריסה עירונית, ומרבית המתווכים מתמקצעים לפי שכונה – ומשתפים פעולה עם מתווכים נוספים.  מתווך דירות אמין יאמר לכם בדיוק באיזה שכונה ובאיזה סוג של דירות הוא מתמחה. דרך אחרת לזהות מתווך אמין היא לבקש מספר של לקוח מרוצה – ולהצליב את המידע עם נתוני המכירה שבאינטרנט.

 

סיכום

לסיכום, כשבוחרים מתווך, חשוב לשים לב מול מי אתם עומדים. לצערנו, ישנם לא מעט "חאפרים" ושרלטנים בשוק הנדל"ן, שמציגים את עצמם כמתווכים מדופלמים. אדם שאינו מתווך יכול לכבול אתכם בכל מיני חוזים דרקוניים, למכור לכם דירה בעלת ליקויים משמעותיים ועוד. לכן חשוב לברר היטב את זהות המתווך.

מתווך טוב, לעומת זאת, יכול לעשות לכם את החיים קלים יותר בצורה משמעותית. למשל, מתווך טוב ומקושר ידע למצוא לכם את הדירה – או הקונים – המושלמים בקלות.

מתווכים

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מתווכים

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של