כיצד בוחרים עורך דין להליך גישור גירושין?

גישור הוא תהליך חלופי לבית משפט כאשר באים ליישב סכסוכים. במסגרת הליך הגישור הצדדים עובדים מרצונם עם צד גורם מקצוע שלישי וניטרלי, כדי להגיע לפתרון מקובל ביחס לנושא עליו יש מחלוקת. כאשר מדברים על הליך גירושין, הגישור יכול להיות דרך יעילה, נעימה וחסכונית אף יותר.

עם זאת, יש לשים לב שכשאתם פונים לתהליך גישור, אתם בוחרים באדם המתאים. לשם כך, נדרש מיומנויות של עורך דין מנוסה שגם מבין בגישור ויודע להשיג את התוצאה הרצויה עבור לקוחותיו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מה הפרמטרים שיסייעו לכם לבחור עורך דין מתאים לגישור.

 

מה זה בעצם גישור?

גישור הוא תהליך לא פורמלי, חסוי ובלי קווים מנחים ונוקשים כמו בבתי משפט. תפקידו של המגשר הוא להקל על התקשורת בין הצדדים ולסייע להם להגיע להחלטה המקובלת על שניהם – תוך שמיעה והקשבה אמיתית לשני הצדדים. בניגוד לבית משפט, המגשר אינו כופה פתרון על הצדדים וגם ההצעות שלו אינן מחייבות.

במקום זאת, הצדדים מוסמכים להגיע להחלטה המותאמת לצרכיהם ולאינטרסים הספציפיים שלהם. מגשר יכול גם לעזור לצדדים להבין טוב יותר את נקודת המבט אחד של השני ולהגיע להחלטה הוגנת ושוויונית.

גישור גירושין

עורכי דין מגשרים

עורך דין שעבר הכשרה בגישור יכול למלא תפקיד קריטי בהליך הגישור. עורך הדין יכול לייעץ ללקוחות לגבי זכויותיהם וחובותיהם המשפטיות, לסייע להם להבין את התוצאות הפוטנציאליות של הסכסוך ולסייע להם בפיתוח והערכת אפשרויות הפשרה.

עורך הדין יכול לסייע גם בזיהוי ולטפל בכל נושא משפטי או מעשי שעלול להתעורר במהלך הליך הגישור. בנוסף, עורך דין שהוכשר בגישור יכול לעזור ללקוחות לנהל את רגשותיהם ולתקשר ביעילות במהלך הליך הגישור.

 

היתרונות של גישור באמצעות עורך דין

ישנם מספר יתרונות לעבודה עם עורך דין שעבר הכשרה בגישור. ראשית, עורך הדין יכול להעניק ייעוץ משפטי ללקוחות לאורך כל הליך הגישור. זה יכול לעזור ללקוחות לקבל החלטות מושכלות לגבי אפשרויות ההסדר העומדות לרשותם.

שנית, עורך דין שהוכשר בגישור יכול לסייע ללקוחות להבין טוב יותר את האינטרסים והצרכים של הצד השני. לבסוף, עבודה עם עורך דין שהוכשר בגישור יכולה לעזור ללקוחות להגיע לפתרון הוגן, תוך מזעור העלויות והזמן שידרוש בית משפט.

גישור גירושין

המסגרת החוקית בישראל

בישראל עדיין לא קיים חוק פורמלי ביחס לגישור, אך קיימת הצעת חוק שמציעה לכפות הליך זה. הליך הגישור בישראל הינו וולונטרי, חסוי וגמיש. הצדדים חופשיים לבחור מגשר משלהם או להיעזר במגשר שימנה בית המשפט. המגשר נדרש להיות ניטרלי, ולהקל על התקשורת בין הצדדים כדי לסייע להם להגיע להחלטה מקובלת על הדדית.

 

לסיכום

גישור הוא דרך יעילה ליישוב סכסוכים מבלי לפנות לבית המשפט. עבודה עם עורך דין בעל הכשרה בגישור יכולה לסייע ללקוחות להשיג את התוצאה הרצויה.אנחנו ממליצים לכם לפנות למשרד טאוב ושות' – משרד עו"ד כדי לשמוע פרטים נוספים: https://www.at-familylaw.co.il.

גישור גירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גישור גירושין

מידע נוסף סביב הנושא

מהי ההגדרה של תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא תאונה שמתרחשת בזמן העבודה, וניתן לקבל עבורה פיצוי על ידי המעסיק או חברת הביטוח של המעסיק. אבל מה נחשב לתאונת עבודה? מה

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של