האם יש יתרונות בלקיחת עו"ד מקצועי לקבלת פטור ממס הכנסה

התשובה בנושא הזה היא לא חד משמעית. לקיחת עו"ד מקצועי בתחום היא חובה במקרים מסוימים ובמקרים אחרים לא. ככה או ככה חשוב לדעת שמס הכנסה הוא גוף שמטפל בשנה באלפי אם לא עשרות אלפי תיקים והעבודה מולו היא סיזיפית ולפעמים גם לא משתלמת. Off the record, מס הכנסה תמיד יצא מנקודת הנחה ראשונית שאתם משקרים עד שתוכיחו אחרת, אם מצבכם הרפואי שנוי במחלוקת, עו"ד מקצועי הוא התשובה עבורכם.

 

איך עו"ד מקצועי יכול לעזור לי ובמה זה כרוך?

אז כמו שציינו העבודה מול מס הכנסה היא איננה דבר פשוט, לחלק מהאנשים הדבר מתנהל בצורה מופתית אך הנתונים היבשים מראים לרוב שלא. עו"ד מקצועי ילווה אתכם מרגע בחינת הנתונים היבשים והערכת המצב היישר אל הוועדה הרפואית, מילוי טפסים, ערעורים במידת הצורך ועד לקבלת הפטור המיוחל.

רבים יגידו שעל מנת לקבל את מלוא זכויותיכם ממס הכנסה עליכם לשכור עו"ד מקצועי מכיוון שהאזרח הפשוט לא מודע לשלל זכויותיו ומעולם לא פנה למס הכנסה אך לא תמיד זה המצב.

במידה ונפל הפור ואכן החלטתם לצעוד במסע בליווי עו"ד, האינטרנט גדוש במומחים שישמחו לעמוד לשירותכם ולגזור חלק מסכום הזכייה (במידה והתקבל). שימו לב שמשרדי עורכי הדין יתשאלו אתכם רבות לפני שגם הם יסכימו להתלוות אליכם למסע מכיוון שלא תמיד ישנו סיכוי לזכות בפטור ממס הכנסה גם לא בעזרת השגחת שמיים.

 

מה הם היתרונות בלקיחת עו"ד מקצועי

עו"ד מקצועי הוא בעצם המתווך בין מצבכם הרפואי לבין הסעיפים המדוקדקים שנקבעו מראש על ידי מס הכנסה.

פתירת מורכבויות היא ככול הנראה היתרון המרכזי ביותר. עו"ד למוד ניסיון ומומחה בתחום יוכל לדאוג עבורכם לטיפול בנושא שהרבה פעמים מתגלה כמורכב בעקבות הדרישות של מס הכנסה. אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך לבקשת הפטור או בתחילתו אתם ודאי מבינים שקביעת אחוזי נכות לדוגמה יכול להיות אבסורדי ומתסכל. עו"ד מקצועי אומנם לא יפתור את מצבכם הרפואי אך יוכל לסייע במתן הכוונה על מנת להפוך את הדברים לפשוטים וברורים יותר בפני החוק.

יתרון משמעותי נוסף הוא מתן ייעוץ ותמיכה באופן שותף. בתהליך ארוך ומורכב כמו זה, לא מומלץ להישאר לבד במערכה והעובדה שיש אדם נוסף שנותן לך גב, ייעוץ מקצועי ולרוב גם תמיכה מנטלית ברגעים הקשים, הוא מנחם.

 

לסיכום

במהלך החיים אנו עומדים מול סיטואציות מורכבות שמעולם לא נאלצנו להתמודד איתן לפני. במקרים מסוימים עו"ד מקצועי יוכל להפוך את חיינו לקלים ופשוטים יותר ובמקרים אחרים תרומתו תהיה כקליפת השום. המוטו שלנו זה אם יש ספק אין ספק, אם מצבכם מורכב ולא ברור או אם המערכה קשה מידי, פנו לעו"ד עוד היום. לעומת זאת, אם אתם מרגישים שבעזרת רשויות החוק ובעזרתכם תצליחו לפתור את המצב, אז רק הצלחה!.

פטיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איש משפט

מידע נוסף סביב הנושא

מהי ההגדרה של תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא תאונה שמתרחשת בזמן העבודה, וניתן לקבל עבורה פיצוי על ידי המעסיק או חברת הביטוח של המעסיק. אבל מה נחשב לתאונת עבודה? מה

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של