האם עורך דין יכול להוציא פטור ממס הכנסה?

תשלום מס הכנסה הוא אחד מתשלומי המיסים המוכרים לכולנו, כאשר ישנם מקרים מסוימים בהם נהיה פטורים מתשלום מס הכנסה ובעיקר מקרים רפואיים מיוחדים. כך או כך, ההתעסקות מול רשות המיסים נחשבת לבירוקרטית ומסורבלת למדי עבור האדם הממוצע. לפיכך, אנשים רבים מחפשים אחר גורם מקצועי שיסייע להם להוציא פטור ממס הכנסה

 

פטור ממס הכנסה – על מה ולמה?

מי מאיתנו לא מכיר את חובת התשלום הקבועה למס הכנסה? שכירים ועצמאים כאחד נדרשים להפריש מהמשכורת שלהם תשלום חודשי קבוע לרשות המיסים, תשלום הנקבע לפי גובה ההכנסה ופרמטרים נוספים אחרים.

תשלום המיסים מהווה הכנסה עיקרית לקופת המדינה ובמקרים מסוימים, בעיקר רפואיים, החוק מאפשר לזכאים להוציא פטור ממס הכנסה בכדי לאפשר להם להתמודד היטב עם מצבם הרפואי ולהקל מעליהם את תשלום המיסים, כאשר באמצעות פטור מתשלום מס הכנסה ניתן לחסוך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים.

 

בגין אלו מקרים ניתן להוציא פטור ממס הכנסה?

אין ספק שבכל הקשור לזכויות המגיעות לנו ממס הכנסה, אנחנו לא ממש שולטים כראוי, אם בכלל ולפיכך, כדאי לדעת כי פטור ממס הכנסה ניתן לקבל בעיקר בשל מצבים רפואיים ייחודיים, דוגמת מחלות לב, כליות, פרקינסון ועוד, וכן במקרים בהם קיימת נכות רפואית בשיעור העולה על 90% ולתקופה העולה על חצי שנה.

 

מי יכול להוציא פטור ממס הכנסה?

בכל הקשור להתעסקות עם רשות המיסים, רבים מאיתנו מחפשים אנשי מקצוע רלוונטיים שיעזרו לנו בתחום וביניהם נמצאים משרדי עורכי הדין השונים. ככל ונושא הזכויות הרפואיות וההתעסקות מול רשות המיסים מהווים את תחום ההתמחות הבלעדי של עורך הדין, אזי שהוא יוכל בהחלט לסייע בתהליך הוצאת פטור ממס הכנסה.

 

הוצאת פטור ממס הכנסה עם חברה מקצועית ומנוסה

הדרך המומלצת להוצאת פטור ממס הכנסה ולמיצוי הזכויות הרפואיות המגיעות לכם, היא באמצעות חברה מקצועית ומנוסה בתחום, המעסיקה בין השאר גם עורי דין מומחים, באופן המעניק לכם מעטפת שירות יעילה ומקיפה במיוחד, החל משלב בדיקת הזכאות ועד לקבלת הכספים המגיעים לכם, גם באופן רטרואקטיבי.

 

לסיכום

פטור ממס הכנסה יכול להוות הטבה משמעותית לזכאים, כשהוא מגיע בעיקר בגין מצבים רפואיים ייחודיים וקביעת אחוזי נכות גבוהים. בחיפוש אחר אנשי המקצוע הרלוונטיים שיעזרו לנו בתהליך, ניתן להיעזר גם בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום, כאשר ההמלצה הרווחת היא לפנות לשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות.

עורך דין מקבל מס הכנסה

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין מקבל מס הכנסה

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של