חוקר פרטי לרשלנות רפואית? הכירו את רמי גרוסברג

אני בטוח שכל אחד מאיתנו אי פעם בחייו נזקק לטיפול רפואי, מסובך יותר או מסובך פחות. לצערנו, רשלנות רפואית אינה מקרה נדיר. פעמים רבות מבלי לדעת, מתבצעת בטיפול שלנו רשלנות שבחלק מהמקרים עלולה להיות קריטית לטיפול הרפואי שלנו. במדינת ישראל, מוגשות אלפי תביעות בגין רשלנות רפואית מידי שנה וגובה הפיצויים עומד בממוצע על עשרות אלפי שקלים בכל תביעה.

ישנן כמה דרכים כדי לגלות רשלנות רפואית, לחקור אותה לעומק עד רמה של תביעה. אחת מהן, היא השכרת שירותיו של חוקר פרטי לרשלנות רפואית. במאמר זה אנו נסקר מה היא רשלנות רפואית, איך חוקר פרטי יכול לעזור לנו במקרה של רשלנות רפואית?

 

עורך דין רמי גרוסברג תובע על רשלנות רפואית

מה היא רשלנות רפואית?

פירוש המושג ״רשלנות רפואית״ הינה נזק הנגרם למטופל, נזק שהיה יכול להימנע אלמלא הרופא המטפל היה נוקט במידת הזהירות והמקצועיות הסבירה המצופה מרופא או מכל העוסק במקצוע רואי. ישנן כמה מקרי רשלנות רפואית שונים:

  • רשלנות רפואית בגין אי ביצוע של הליך רפואי מתבקש
    לדוגמא: אי הפניית המטופל לבדיקות הכרחיות לטיפול במקרה, אי הפניית המטופל לצילום רנטגן בעת מכה והתלוננות על כאב חריג ועוד.
  • רשלנות בגין הבחנה לקויה
    ועוד.

 

רמי גרוסברג חוקר פרטי

במרבית המקרים, השכרת שירותיו של חוקר פרטי עבור מקרה רשלנות רפואי נועד להשגת ראיות ועדויות נוספות במטרה לחזק את כתב התביעה המשפטי על מקרה הרשלנות שבוצע ע״י הגורם המטפל. רמי גרוסברג חוקר פרטי הינו חלק בלתי נפרד מהליך התביעה ומהווה גורם משמעותי לצד העורך דין בתביעה.

חקירת מקרה רשלנות רפואית הינה משימה מורכבת וארוכה. החקירה עלולה להתארך בכל עדות וראייה חדשה שנחשפת.

 

מה הוא הפיצוי במקרה של רשלנות רפואית?

לא ניתן לקבוע מה הוא גובה הפיצוי שיקבל התובע בגין רשלנות רפואית. הפיצוי הינו אינדיבידואלי בין מקרה למקרה ובין נפגע לנפגע ולא ניתן להערכה באופן מדויק. היקף הפגיעה במטופל בגין רשלנות רפואית במישורים שונים (תפקוד, תעסוקה, אורך השיקום וכו׳) הוא הקובע את גובה הפיצוי שיקבל הנפגע. בעת זכייה בתביעה בגין רשלנות רפואית, הפיצוי הנקבע מתקבל בממוצע תוך 3 עד 5 שנים ופטור מכל מס.

 

לסיכום

רשלנות רפואית היא מקרה מצער, אך לצערנו לא נדיר במיוחד. במקרים מסוימים רשלנות רפואית עלולה להוביל לנזק רב לנפגע בגין השבתת או פגיעת התפקוד היום יומי שלו ובכושר התעסוקה שלו. כתוצאה מכך, יש להגיש תביעת פיצויים בעזרת עורך דין וחוקר פרטי לאיסוף ראיות שיחזקו את התביעה. תביעות פיצויים מסתיימות בדרך כלל בפשרה בגובה אלפי ועשרות אלפי שקלים, פיצוי זה מתקבל לאחר כ- 3 שנים ופטור מכל מס.

רשלנות רפואית

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
רשלנות רפואית

מידע נוסף סביב הנושא

מהי ההגדרה של תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא תאונה שמתרחשת בזמן העבודה, וניתן לקבל עבורה פיצוי על ידי המעסיק או חברת הביטוח של המעסיק. אבל מה נחשב לתאונת עבודה? מה

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של