האם חקירה כלכלית של בית חולים תביא לניצחון בתיק רשלנות רפואית?

לרשלנות רפואית יכולות להיות השלכות קשות שעלולות להביא לפגיעה ארוכת טווח ואף לעלות בחיים.

יחד עם זאת, לא תמיד יהיה קל להוכיח רשלנות רפואית בבית המשפט ולקבל את מלוא הפיצויים.

כחלק מחקירת רשלנות רפואית, מומלץ לבצע חקירה כלכלית של בית החולים.

האם החקירה הכלכלית תביא לניצחון בתיק?

חקירה כלכלית של בית החולים לבדה יכולה להיות הוכחה מכרעת בתיק רשלנות רפואית אך היא לא מספיקה. כדי לנצח בתיק רשלנות רפואית, יש צורך לבצע חקירה מלאה על בית החולים ועל הצוות הרפואי שהיה מעורב במקרה עצמו. לצורך ביצוע החקירה כדאי לפנות למקצוענים – משרד חקירות מקצועי, אשר יש לו ניסיון בתיקי רשלנות רפואית. משרד החקירות ששכרתם את שירותיו יבדוק את התיק לעומק, וינסה למצוא את כלל הפערים שיוכיחו שאכן בוצעה רשלנות. כמו כן, משרד החקירות יספק הוכחות לנזק שנגרם על מנת שתוכלו לקבל את מלוא הפיצויים שלכם. חשוב שהבדיקות יבוצעו בצורה המעמיקה והמקצועית ביותר על מנת שכלל הראיות יהיו בידכם ובכך תגבירו את סיכויכם לזכות בתיק.

 

מה חשוב בביצוע חקירה כלכלית?

שיקולים כלכליים יכולים להשפיע גם על קבלת החלטות רפואיות. חקירות כלכליות יסודיות יכולות לעזור לכם להוכיח בעיקר שלצוות הרפואי שנתן לכם את הטיפול היו אינטרסים נוספים שהשפיעו על שיקול הדעת, ולכן ניזוקתם מרשלנות רפואית. כך למשל, אם תרצו להוכיח שהרופא שטיפל בכם רשם תרופה שאינה מתאימה לכם ופגעה בכם, תוכלו להוכיח שרשם דווקא תרופה זו במידה ויימצא שלבית החולים הסכמים עם אותה חברת תרופות, והרוויח מכך. על כן, כדאי שהחקירה הכלכלית של בית החולים תכלול את מצבו הכלכלי של בית החולים, הסכמים עם חברות הנותנות שירותים שונים, מוצרים רפואיים ותרופות, וכן בעלי אינטרסים שונים המעורבים במצבו הכלכלי של בית החולים. במידת האפשרות, כדאי אף למצוא את חוזי ההעסקה והמשכורת של אנשי הצוות הרפואי שטיפל בכם. ככל שיהיו לכם יותר הוכחות שהרשלנות הרפואית שלכם נגרמה משיקולים כלכליים בלבד ללא התחשבות במצבכם או ללא כוונה להטיב עימכם, כך יהיה סיכוי גבוה יותר שתזכו בתיק שלכם ותקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.

האם חקירה כלכלית של בית חולים תביא לניצחון בתיק רשלנות רפואית
האם חקירה כלכלית של בית חולים תביא לניצחון בתיק רשלנות רפואית

אילו בדיקות נוספות כדאי לבצע?

חקירה כלכלית כאמור היא חשובה אך היא אינה מספקת. על מנת להוכיח שהרשלנות הרפואית בוצעה משיקולים כלכליים, או ששיקולים כלכליים היו מעורבים בקבלת ההחלטות, יהיה עליכם למצוא הוכחות נוספות. תצטרכו ראשית לבצע בדיקות מלאות לגבי הנזק שנגרם לכם, ולדאוג שיהיו לכם הערכות רפואיות לגבי טווח הנזק והשפעות עתידיות עליכם. כמו כן, כדאי לבצע גם חקירות אישיות אודות הצוות הרפואי שטיפל בכם, לבדוק האם היו שיקולים נוספים, וכן לבדוק האם היו מקרים נוספים דומים שלכם. מידע רב יותר יעזור לצוות המשפטי שלכם לנצח.

איש משפט

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ציוד משפטי

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של