כמה עולה לקנות משרד?

עלות רכישת משרד יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים – גודל המשרד, המיקום והשירותים הכלולים.  עבור משרד קטן, העלות עשויה להיות נמוכה עד כמה אלפי שקלים, אך עבור משרד גדול יותר, העלות יכולה להגיע לפער של מאות אלפי שקלים או יותר.  עלות קנית המשרד תשתנה גם אם המשרד כבר מרוהט ומצויד בתשתית הדרושה, או אם יהיה צורך להצטייד בריהוט, טכנולוגיה וציוד משרדי אחר.

 

למה להשקיע בנדל״ן מסחרי?

ראשית, אין ספק כי הסיבה המכריעה עבור רוב גדול של המשקיעים היא התשואה כמובן. אין ספק שלעיתים צריך להיאזר בסבלנות רבה יותר. ידוע כי עקב הביקוש, עסקאות נדל״ן מסחריות יגררו המתנה גדולה מהמתנה של רכישת דירה, אך כפי שהוזכר – זה לגמריי שווה את זה. תשואה ממוצעת של נכס מגיעה לכ – 8% לעומת תשואה של השכרת דירה אשר מסתכמת בכ – 3%-4% אחוזים בסהכ. כלומר, השקעה בנדל״ן מסחרי תניב לכם רווח כפול.

 

לקנות או לשכור – זאת השאלה

ההחלטה האם לקנות או לשכור משרד היא החלטה קשה אשר תלויה בגורמים רבים. להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​קבלת ההחלטה:

  1. עלות הקנייה מול השכרה – עלות רכישת משרד היא בדרך כלל גבוהה יותר מהשכרה, אך לאורך זמן, בעלות יכולה להיות זולה יותר מהשכרה. עם זאת, יש לזכור כי עלות רכישת משרד כוללת גם עלויות שוטפות כגון תחזוקה, תיקונים וארנונה.
  2. משך הזמן בו אתם מתכננים לשהות במשרד – אם אתם מתכנננים להישאר במשרד לתקופה ממושכת, קנייה היא כנראה האפשרות הטובה והמתאימה יותר. עם זאת, במידה ואתם מתכננים לעבור בקרוב, השכרה עשויה להיות רלוונטית יותר עבור הצרכים שלכם.
  3. גמישות חוזה השכירות – כאשר אתם שוכרים משרד, אתם בדרך כלל ננעלים על חוזה שכירות לטווח ארוך.  הדבר עלול להגביל אתכם במידה וצרכי העסק שלך משתנים. כאשר אתם בעלי המשרד, יש לכם את הגמישות והפריבילגיה לבצע שינויים לפי הצורך.
  4. מצב המשרד – אם אתם קונים משרד, ייתכן שיהיה עליכם לבצע תיקונים או שיפוצים. אך במידה ואתם שוכרים, המשרד אמור להיות במצב טוב. כמובן שלא הכל הולך לפי התוכניות ויש לזכור שבמידה ותיאלצו לשפץ או להחליף דברים, הדבר כרוך באינטרקציה עם בעל הנכס ולא בהחלטה אישית שלכם מה שעלול לסבך את העניינים.

 

אז כמה עולה משרד?

ובכן, במידה ולקחתם בחשבון את כל האמור לעיל והשתכנעתם כי רכישה היא הדבר הנכון והמתאים עבורכם, יש להבין כי עלות דירה היא כמובן דבר משתנה ותלוי בגורמים רבים – מצב הנכס, גודלו, מיקומו ועוד פרמטרים רבים. כרגע ישנם משרדים למכירה בנתניה במחירים טובים ומיקום נפלא שאתם פשוט לא רוצים לפספס.

 

מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם אתם בעלי ראש עסקי ואתם מבינים דבר או שניים בנדל״ן וכלכלה, כנראה אתם מבינים שרכישת משרד היא גם רווחית עבורכם מבחינה כלכלית וגם משתלמת יותר במידה ואתם רוצים להשקיע ולפתח את העסק שלכם. אז קדימה, נתניה מחכה לכם! בהצלחה!

עלות רכישת משרד

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עלות רכישת משרד

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של