איך ניתן לערער על חלוקת הרכוש בגירושין?

חלוקת הרכוש בהליך של גירושין עשויה להוביל לא פעם לוויכוחים קשים בין בני הזוג. שכן, מדובר לא פעם ברכוש יקר ערך עבור כל אחד מהצדדים. רכוש שאף אחד לא רוצה לוותר עליו. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין אחת ולתמיד איך ניתן לערער על חלוקת הרכוש בגירושין וחזרנו עם כל המידע המקיף שאתם צריכים לדעת. 

 

בואו נציג תחילה את הליך חלוקת הרכוש בגירושין

הליך של חלוקת הרכוש במהלך גירושין בין בני זוג הוא עניין שמהווה במרבית המקרים מחלוקת. שכן, הרכוש שלנו מסמל לא פעם את הסמל לעוצמה שלנו, לביטחון האישי וגם לביטחון הפיננסי שלנו. במדריך זה אנו נשים לרגע בצד את הרגשות הקשים שעשויים לבוא לידי ביטוי בעת הליך זה ונתמקד יותר בעניין הפרקטי, באפשרות לערער על חלוקת רכוש במצב של גירושין.

 

מהו סוג הרכוש שנכלל בחלוקת הרכוש בגירושין?

ראוי לציין תחילה באופן מפורט את ההליך של חלוקת רכוש בגירושין שנוגע לרכוש שבני הזוג רכשו במהלך חייהם המשותפים. מדובר בעצם ברכוש מגוון, כמו למשל:

  • נכסים מסוגים שונים
  • רכבים
  • קרנות פנסיה, קופות גמל, חסכונות ועוד

 

איך ניתן לערער על חלוקת רכוש בגירושין?

ערעור על חלוקת רכוש בגירושין מצריך ליווי מטעם עורך דין שבקיא בתחום. ערעור יכול להתקיים על פסק דין חלקי שניתן במסגרת בית המשפט לענייני משפחה ובמצבים נוספים. חשוב מאוד לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום זה. שכן, הוא צפוי לקבל את הפרטים מבני הזוג, להבין מדוע יש צורך בערעור המדובר ויסייע בהליך.

חשוב מאוד להוסיף כי ישנם מצבים שאין טעם להגיש בהם ערעור במידה ואין לו הצדקה. כך שחשוב מאוד להסתייע בעורך דין מקצועי שידע לתכנן את הערעור מראש, שיבחן את הנתונים ויגיע עם כלים מתקדמים שיעלו את הסיכוי בהצלחת הערעור.

 

בחירה בעורך דין מקצועי ואמין

כפי שצוין בפסקה הקודמת, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין מקצועי ואמין. שכן, ערעור על חלוקת רכוש הוא לא עניין של מה בכך. זו הסיבה שבחרנו להתעכב על כך ולהציג בפניכם, קוראים יקרים, את הדרכים שיאפשרו לכם לבחור בעורך דין שעונה על קריטריונים אלו. הנה כמה מהן:

  1. באמצעות בירור אל מול מכרים, חברים או קרובי משפחה שעברו את ההליך לאחרונה והסתייעו בעורך דין
  2. באמצעות פרסום פוסט בקבוצות פייסבוק שעוסקות בנושא
  3. באמצעות קריאת חוות דעת שנכתבו על עורכי דין בתחום זה בלשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לערער על חלוקת רכוש בגין גירושין. כעת, כשיש לכם את המידע המעמיק בתחום, נותר לכם רק לפנות אל עורך דין מקצועי ואמין שילווה אתכם בהליך ויבצע את הערעור על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם הצלחה רבה!

חלוקת רכוש בגירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חלוקת רכוש בגירושין

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של