לעתיד ורוד יותר – כל היתרונות בחסכון לילדים

כל אחד מאיתנו רוצה להבטיח לילדיו את הטוב ביותר מבחינה כלכלית. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, מומלץ לפתוח חיסכון לילדים. חיסכון לילדים מבטיח להם עתיד כלכלי ורוד יותר. קיימים מספר סוגי חסכונות. לכל סוג חיסכון, יתרונות משלו. שואלים את עצמכם למה צריך לחסוך לילדים? אם כך, אתם חייבים לקרוא את המידע שכאן.

 

חשיבות החיסכון לכל ילד

חיסכון לילדים היא דבר כל כך חשוב, עד שהמדינה עצמה הקימה את פרוייקט חיסכון לכל ילד. במסגרת הפרויקט, המדינה מפרישה עבור כל ילד מתחת לגיל 18, 52 ₪ לקופת חיסכון. את קופת החיסכון ההורים בוחרים. וכך מידי חודש כסף מצטבר לטובת חיסכון לילד. ההורים יכולים להגדיל את החיסכון ולהפריש גם הם 52 ₪ מקצבת הילדים עבור החיסכון של ילדם.

אך בסופו של דבר, כדי להגיע לחיסכון משמעותי יותר, כדאי לפתוח קופת חיסכון נוספת ורווחית יותר. אתם יכולים לפתוח תוכניות כאלו בקופות גמל להשקעה, קרן השתלמות ועוד.

 

למה כדאי לחסוך לילדים?

הסיבות לחיסכון הן רבות. כאן נציג את היתרונות המובילים בפתיחת חיסכון לילדים.

 

חיסכון לילדים מקנה יציבות כלכלית לילדים

כשרוצים להבטיח עתיד כלכלי ורוד לילד, דואגים שיהיה לו עם מה להתחיל את החיים העצמאיים כלכלית. לא דומה נער בן 20 שיוצא לחיים עצמאיים כלכלית, לנער בן 20 שאין לו חיסכון אחד על שמו.

 

חיסכון לילדים מקנה שקט נפשי להורים

ברגע שאתם חוסכים ליליד שלכם, אתם אוטומטית רגועים יותר. כך אתם יודעים שאתם את ההשתדלות שלכם עשיתם ואין לכם נקיפות מצפון לגבי כלכלת ילדכם. הורה שיודע שבעוד 10 שנים הוא צריך לממן לימודים גבוהים לילד שלו ואין לו מהיכן, יהיה לחוץ יותר מהורה שיודע על כך אבל גם מתארגן מראש ומקציב לכך סכום חודשי.

 

חיסכון לילדים מאפשר מימון של לימודים גבוהים

חיסכון לילדים יכול לממן מספר שנות לימודים אקדמאיים. לא מעט הורים מעוניינים לשלוח את ילדיהם ללימודים גבוהים אך אין באפשרותם לממן זאת. קופת חיסכון נוספת לתוכנית חיסכון לכל ילד, יכולה לאפשר מימון כזה.

 

חיסכון לילדים מאפשר מימון של חתונה ושידוכים

עולם השידוכים, ההיכרויות והחתונות עולה לא מעט. כשחוסכים מראש יכולים להיות רגועים בתקופה לחוצה זו מבחינה כספית. חכם עיניו בראשו והוא מתחיל לחסוך כבר מראש להוצאות משמעותיות אלו.

 

חיסכון לילדים מאפשר לילד לרכוש מקצוע ברוגע

הרבה בני נוער מעוניינים לצאת לעבוד בשילוב עם לימודי המקצוע שהם לומדים. קופת חיסכון לילד תאפשר לו לרכוש מקצוע ברוגע מבלי צורך להיות טרוד במציאת עבודה וכו'.

 

חיסכון לילדים מקנה חינוך פיננסי מקטנות

כשילד שומע מגיל קטן על חיסכון שההורים פותחם על שמו, הוא לומד את חשיבות ההתנהלות הפיננסית. הוא לומד שאם רוצים לרכוש משהו, חייבים לחשוב על כך קודם לכן. החינוך הפיננסי המתקבל בחיסכון כזה יכול להיות שווה אף יותר מהחיסכון עצמו😊

 

חיסכון לילדים יכול להגדיל את הפנסיה של הילדים

אם אתם חוסכים לילדים בקופת גמל להשקעה לדוגמא, תוכלו לנייד את הכספים לקופת הפנסיה של הילדים בהגיעם לגיל המתאים.

מאזניים

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
כסף

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של