מתי הבנק יגביל את חשבון הבנק?

לאחרונה שמענו על כמה הגבלות על חשבונות בנק של מכרים שלנו. העלייה במספר המקרים גרמה לנו להתעניין בנושא. לכן, פנינו אל מומחים בתחום ובדקנו מתי הבנק מגביל את חשבון הבנק. שכן, חשוב לנו להימנע ממצב שכזה. אם אתם מצאתם את עצמכם עמוק בתוך הסיטואציה, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני, כולל איך תוכלו לצאת מהמצב.

 

מקרה מספר 1 שבו הבנק יגביל את חשבון הבנק – כשאין כיסוי לשיקים

המקרה הראשון שהתגלה כנפוץ ביותר, בא לידי ביטוי כאשר בחשבון הבנק נמשכו 10 שיקים או יותר כאשר לא היה להם כיסוי או שלא היה כיסוי מספיק. הדבר צריך לבוא לידי ביטוי במהלך תקופה שאורכת כ – 12 חודשים. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה, סביר להניח שקיבלתם הודעה מהבנקאי על הגבלת החשבון.

המחאות כיסוי

מקרה מספר 2 שבו הבנק יגביל את חשבון הבנק – כשהוטלו הגבלות על בעל החשבון

אם הוטלו הגבלות כלשהן על בעל החשבון מטעם רשות האכיפה והגבייה, הוא עשוי למצוא את עצמו עם חשבון מוגבל. בנוסף לכך, ההגבלה עשויה לבוא לידי ביטוי גם במצבים שבהם הוטלו הגבלות ממרכז לגביית קנסות. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל עורך דין מומלץ בתחום.

אינכם מכירים עורך דין שעונה על התיאור הזה? אל דאגה, דאגנו לצרף לכם קישור לאתר של עורך דין שיעזור לכם בהליך באופן המקצועי ביותר: https://narkis-law.com.

 

מקרה מספר 3 שבו הבנק יגביל את חשבון הבנק – במצב של פשיטת רגל

אם מצאתם את עצמכם בעיצומו של הליך פשיטת רגל, כדאי שתדעו שהדבר עשוי להוביל להגבלה של חשבון הבנק. שימו לב – אין זו החלטה שמתבצעת סתם כך באופן אקראי. לעיתים ההחלטה בנושא זה נקבעת על ידי בית המשפט.

 

חשיבות הבחירה בעורך דין מומלץ בתחום

לצערנו, שמענו לאחרונה על מקרים רבים שבהם אנשים גילו שחשבון הבנק שלהם הוגבל מסיבה שאינה מוצדקת. חשוב שתדעו כי מצב שכזה (ומצבים אחרים שנוגעים להגבלת החשבון מטעם הבנק) מצריך סיוע מצד איש מקצוע מוסמך. אם תפנו אל עורך דין מומלץ ומקצועי, אתם תוכלו להיות בטוחים שהעניין יטופל על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ לבחירה נכונה של עורך דין – באמצעות הרשת

אם אינכם יודעים איך להגיע אל עורך דין מומלץ בתחום זה, כדאי שתדעו שהדרך הנכונה נמצאת ממש מתחת לאף שלכם. מדובר בעצם בקריאת חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים. רוצים להגיע אל חוות דעת אלו? תגלשו באחת או יותר מהפלטפורמות הללו ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מתי הבנק יגביל את חשבון הבנק שלכם. נאחל לכם כעת שלא תדעו עוד הגבלות ושיהיה בהצלחה!

חשבון בנק

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חשבון בנק

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של