נפטרים מהעול – הכל על חדלות פירעון

הנושים דופקים בדלת? החובות הולכים וטופחים? העסק מתמוטט והספקים מחכים לתשלומים? לא יודעים איך תצליחו לעמוד בהתחייבויות הכלכליות? מצב כלכלי קשה הוא מצב מעיק שמקשה על ההתנהלות בכל ענייני החיים. העול הכלכלי הופך להיות כבד מנשוא והפתרון לא נראה באופק. זה הזמן לקום ולעשות מעשה. אם אתם חדלי פירעון, אתם זקוקים לתהליך מקצועי שיעזור לכם לפתור המצב ויוביל להבראה כלכלית.

 

חדלות פירעון

חדלות פירעון הוא מצב שבו אין ביד אדם פרטי, עסק או חברה את האפשרות לפרוע את החובות הכספיים. אם נקלעתם למצב כזה, אתם זקוקים לעזרה של עורך דין חדלות פירעון מקצועי. מעורך הדין תקבלו את כל המידע וההכוונה שאתם צריכים כדי להיחלץ מהמצב הכלכלי הקשה. פנו לעזרה ותראו שקיים פתרון לכל בעיה. אל תתמודדו עם העול לבד.

 

תכנית הבראה

במצב של חדלות פירעון החייב, בהדרכת עורך הדין, פונה להליך שמטרתו שיקום כלכלי. יש מקרים בהם תיבחן אפשרות של מחיקת חובות מלאה, לעומת מקרים של מחיקת חובות חלקית. ההליך יכלול בתוכו מעקב צמוד על ההוצאות וההכנסות כדי לבדוק יכולת החזר של החייב. עורך דין מנוסה ומומחה בתחום יוכל לקצר את התהליך ולהפוך אותו למהיר וממוקד.

 

נכסים

במקרה של נכסים הרשומים על שמו של החייב, תיבדק אופציה של מכירת הנכסים לטובת החזר החובות. בתחילת ההליך של חדלות הפירעון עורך הדין ירכז את כלל החובות והנושים של החייב. מטרת הריכוז של החובות היא לבדוק את היקף ההתחייבויות של החייב ולהעמיד אותן אל מול יכולת ההחזר שלו.

 

החזרים

לפי יכולת ההחזר של החייב ולפי מידת הנכונות שלו לעמוד בתוכנית הבראה כלכלית, ייקבעו ההחזרים. עורך דין מקצועי מומחה יוכל להדריך אתכם לדרך הפעולה הטובה ביותר, שתקצר את התהליך ותוציא ממנו את המקסימום עבורכם. מחיקת החובות נשקלת לפי יכולת ההחזר שלכם ולפי מידת ההתמסרות שלכם לתהליך.

 

הוצאה לפועל

כשאתם פונים לעורך דין כדי שיעזור לכם לצאת מהמצב הכלכלי אליו נקלעתם, אתם יכולים להפסיק לחשוש מהנושים. לאחר הגשת בקשה רשמית ופתיחת תיק בהוצאה לפועל, כל ההליכים המשפטיים נגדכם מעוכבים. במקביל יש גם הגבלות על חייבים שנכנסים להליך של חדלות פירעון. ההגבלות כלליות ונשקלות במידת הצורך לפי צרכים ומצבים מיוחדים.

 

הפטר

מטרת ההליך של חדלות פירעון היא להגיע להבראה כלכלית ולקבל הפטר מהחובות. את ההפטר מקבלים החייבים רק לאחר תשלום החלק היחסי של החובות על פי קביעת בית המשפט. לאורך התהליך נבדקת יכולת ההחזר של החייב ולפי נקבע סכום החובות שעל החייב לשלם כדי לזכות בהפטר.

 

לסיכום

אם נקלעתם למצב כלכלי סבוך, אל תתעלמו ממנו ואל תנסו להתמודד אתו בעצמכם. פנו לעורך דין מקצועי מומחה בתחום כדי לקבל עזרה. יש פתרון כל מצב ולכל בעיה כלכלית. מצב של חדלות פירעון הוא מצב פתיר, צריך רק לפנות לאנשי המקצוע הנכונים. בהצלחה

עורכי דין

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שופטת

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של