נקלעתם לסכסוך? 6 טיפים שיעזרו לכם לבחור בורר

הליך הבוררות צריך להתבצע על ידי בורר מוסמך שמשמש כצד שלישי אובייקטיבי. עובדה זו ידועה לרבים, אך מעטים יודעים איך להגיע למי שנחשב לשם דבר בתחום. מדריך זה ירכז 6 טיפים שקיבלנו ממומחים בתחום המשפט שיאפשרו לכם לבחור את הבורר המתאים ביותר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו בחירה מדויקת.

 

טיפ מספר 1 – תשוחחו עם מכרים שעברו בוררות לאחרונה

עליכם לפנות תחילה למכרים, חברים או קרובי משפחה שעברו הליך בוררות לאחרונה. שכן, אלה יכלו לשתף אתכם בכנות אודות ההליך ולהמליץ (או שלא) על הבורר שליווה אותם לאורך הדרך. יישום טיפ זה יאפשר לכם לרכז כמה שמות של בוררים מומלצים. נציע לכם לכתוב את שמותיהם על גבי דף מסודר, כי תצטרכו לבדוק את טיבם באופן מעמיק בהמשך הדרך.

 

טיפ מספר 2 – תבדקו את הניסיון של הבורר

אתם חייבים להיות בטוחים בכך שהבורר שילווה אתכם יהיה בעל מומחיות בתחום הסכסוך שלכם. לכן, עליכם לקרוא פרטים אודותיו ולהיכנס לרשימת הבוררים והמגשרים של המוסד הישראלי לבוררות עסקית, כדי לבדוק ששמו מופיע שם.

 

טיפ מספר 3 – תקראו חוות דעת ברשת

יש היצע רחב של פלטפורמות שיאפשרו לכם לקבל חוות דעת אמינות אודות הבורר ששמתם עליו את העין. תוכלו למשל לקרוא ביקורות שמופיעות בלשונית הביקורות של גוגל או לעיין בתגובות שנכתבו בעבר בפורומים משפטיים.

 

טיפ מספר 4 – תפרסמו פוסט ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות מאפשרות לקבל אינפורמציה מכל כיוון אפשרי. לכן, כדאי לפרסם פוסט ברשת החברתית שבה אתם פעילים. שכן, כך יתאפשר לכם להיחשף לתגובות מצד גולשים שהסתייעו בעבר בבורר שבחרתם בינתיים. חשוב לציין שהתגובות האלה עשויות לערער את הבחירה שלכם או לחזק אותה, כך שחשוב שתבואו מוכנים לקראת יישום טיפ זה ותצאו מנקודת הנחה שיש סיכוי שתצטרכו ליישם טיפ נוסף, כדי להגיע לבחירה הנכונה.

 

טיפ מספר 5 – תתאמו שיחת ייעוץ טלפונים עם הבורר

אי אפשר לבחור בבורר מבלי לשוחח איתו. שכן, אתם צריכים לשמוע את טון הדיבור, ההתנסחות וכו'. לכן, מומלץ לתאם שיחת ייעוץ טלפונית, טרם ההגעה למשרדו. תוכלו לקבל את שירותיו רק לאחר שתגלו שמדובר בבעל מקצוע שמתאים לכם מכל הבחינות.

 

טיפ מספר 6 – אל תמהרו

בחירה בבורר שילווה אתכם בהליך בוררות אינה עניין של מה בכך. אתם חייבים להיות בטוחים שמדובר באדם אמין, ניטרלי וקשוב שיבצע את עבודתו נאמנה. לכן, נמליץ שלא למהר בבחירת הבורר, אלא ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל ברוגע.

 

לסיום

אלה היו 6 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור בורר מומלץ שילווה אתכם בהליך הבוררות על הצד הטוב ביותר. בשלב זה אתם מכירים באינפורמציה המקיפה בנושא, כך שתצטרכו רק ליישם את המידע שהוצג עד כה ולבחור את הבורר שמתאים לכם.

בוררות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חוֹק

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של