עורך דין פלילי מבין גם בתחומים שונים?

תחום המשפטים הינו תחום רחב מאוד ולכן כל עורך דין עובר שלבי התמחות לאחר תום לימודי המשפטים. ההתמחות בכל תחום משפטי עלולה לקחת זמן ואף מספר שנים, מעבר לשלב ההתמחות המחייב, וזאת על מנת שעורך הדין יצבור ניסיון בתחום וידע בכלל החוקים הרלוונטיים. ישנם עורכי דין בעלי מספר התמחויות, אך לרוב עורכי הדין יהיו בקיאים בתחום ספציפי אחד, וכן גם עורך דין פלילי.

 

אילו סוגי התמחות משפטית יש?

כאמור, תחום המשפטים הינו תחום רחב וכל עורך דין עובר הכשרה בתחום מסוים. ישנם עורכי דין אשר מבקשים להתמחות בכמה תחומים על מנת שיוכלו לסייע לכמה שיותר לקוחות, ואלה יעברו שנות הכשרה רבות. תחומי עריכת הדין העיקריים הינם: משפט בין לאומי, משפט פלילי, משפט מסחרי ושוק ההון, קניין, נדל"ן, ענייני משפחה והורות, רפואה ורשלנות רפואית ועוד.

 

האם ניתן לקבל ייעוץ מעורך דין פלילי?

ייעוץ משפטי תוכלו לקבל מכל עורך דין ובמיוחד אם מדובר בייעוץ משפטי כללי. כאשר מדובר במקרים ספציפיים, מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין אשר יש לו התמחות בתחום זה. יחד עם זאת, עורך דין פלילי (בדומה לכל עורך דין) יהיה בעל ידע בתחום המשפט באופן כללי ולכן יוכל לייעץ לכם בנושאים שונים וכן יוכל לסייע לכם מצוא עורך דין שיתאים לכם. לקבלת ייעוץ מעו"ד פלילי ניתן להיכנס לקישור המצורף.

 

האם עורך דין פלילי מבין גם בתחומים שונים?

כאמור, כל עורך דין יהיה בעל התמחות בתחום משפטי ספציפי ועל כן עורך דין פלילי לרוב יבין ויתנסה רק בתיקים פליליים. ישנם מקרים בהם עורכי דין רוכשים התמחות במספר תחומים, וכן ישנם מקרים בהם עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם גם אם לא מדובר באירוע פלילי.

 

מתי תצטרכו עורך דין פלילי?

בכל מקרה של אירוע פלילי, בין אם אתם החשודים באירוע או נפגעי העבירה, תצטרכו סיוע של עורך דין פלילי. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל התהליך, ידאג למצות את הזכויות שלכם, ייצג אתכם מול הגורמים השונים, ויעשה כל שביכולתו על מנת שתזכו לצדק משפטי לו אתם זכאים.

 

איך תמצאו את עורך הדין המתאים עבורכם?

כשמדובר בסיוע של עורך דין חשוב למצוא עורך דין מתאים עבורכם. תוכלו להיעזר בהמלצות על עורכי דין שיכווינו אתכם. כמו כן, כדאי למצוא עורך דין מנוסה ומקצועי, אשר יש לו התמחות בתחום הנידון בבית המשפט.

 

לסיכום – האם עורך דין פלילי מבין גם בתחומים שונים ומתי תצטרכו אותו?

עורך דין פלילי, כמו כל עורך דין, יבין בתחומו ולכן יבין בעיקר בתחום המשפט הפלילי. יחד עם זאת, במקרים מסוימים יוכל עורך הדין הפלילי לסייע ולייעץ לכם, ואף להפנות לעורכי דין מומלצים שהוא מכיר בתחום הרלוונטי למקרה שלכם.

עורך דין פלילי

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין פלילי

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של