רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס

רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס הינה מחדל רפואי שמתרחש מפעם לפעם בשלבי האבחון של המחלה במטופלים. כשגורם רפואי שאמור להיות בעל הכלים לאבחן את סרטן המעי הגס, מתרשל בביצוע תפקידו, עלולות להיות לדבר השלכות חמורות ביותר לגבי מצב בריאותו של המטופל, עד כדי חבלה ממשית בסיכויי ההחלמה של החולה והצבתו בפני סכנת חיים.

היה וחוויתם כל בשרכם את ההשלכות הקשות של רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס, יש מקום לבחון את האפשרות להגשתה של תביעת פיצויים בעזרתו של עו"ד נזיקין מנוסה המתמחה בתביעות רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס.

רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס – כיצד היא מתרחשת?

רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס עשויה להתרחש על רקע חוסר מקצועיות מצד הרופא המטפל שאליו פנה החולה. לצורך העניין, לעתים רופאים הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית, או כאלו שמקדם השחיקה שלהם גבוה עקב עבודה ארוכת שנים במערכת הרפואה הציבורית, למשל, מבצעים לעתים טעויות שעלולות לעלות למטופלים בחייהם.

לכל הנ"ל ניתן להוסיף גם מקרים של רופאים אשר מתנהלים דרך קבע בחוסר מקצועיות של ממש – הרגל שאינו בבחינת רשלנות רפואית בלבד, אלא אף עבירה חמורה על החוק. כאשר רופא אינו מפנה מטופל הנמצא בקבוצת סיכון להתפתחות סרטן המעי הגס, לביצוע בדיקות תקופתיות לשלילת הימצאותה של המחלה בגופו (כמו בדיקת קולונוסקופיה, למשל), הוא חוטא ברשלנות רפואית.

הדבר נכון גם במקרה בו מטופל מדווח על תסמינים שונים שאמורים להדליק לרופאיו נורה אדומה, אך לא דואגים להפנותו לבדיקות הרלוונטיות. כמובן, רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס עלולה להתרחש גם בעת ביצוע הבדיקות האבחנתיות הנ"ל.

 

חשיבות האבחון המוקדם של סרטן המעי הגס

סרטן המעי הגס נחשב כאחד מסוגי הסרטן היותר אלימים שידועים לאדם. לא במקרה ניתן להבחין בקמפיינים רבים בארץ, שמנסים לעודד אנשים לגשת להיבדק לסרטן המעי הגס. חשיבות האבחון המוקדם של המחלה נגזרת מכך שמדובר בסרטן שפוגע בגוף בצורה הרסנית ועלול לגרום למותם של החולים בו ביסורים.

למרבה הצער, כשהמחלה איננה מאובחנת במועד, כמו במקרים של רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס, החולים בה אינם יכולים לקבל טיפול הולם שיתמוך בהחלמתם, וכך למעשה, גורלם נחרץ.

רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס
רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי

ההשלכות הקשות של רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס

במקרים בהם מתרחשים מחדלים רפואיים הנוגעים לכשל באבחון של סרטן המעי הגס, המטופלים עשויים למצוא את מצב בריאותם הולך ומתדרדר במהירות מפתיעה, ואף לשלם בחייהם כתוצאה מכך.

 

המשמעות של הגשת תביעת רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס

אם נכפתה עליכם ההתמודדות עם השלכותיה החמורות של רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס, אין כל צורך לשבת בחיבוק ידיים ולהשלים עם רוע הגזירה. נהפוך הוא: זה הזמן לפעול במלוא העוצמה כנגד הגורמים הרשלניים, על מנת לקבל פיצוי הולם לכיסוי הוצאות הטיפול הרפואי שנדרש לכם, וכן לפצותכם בגין עוגמת הנפש האדירה שנגרמה לכם.

הטיפול בתביעות רשלנות רפואית מתבצע בין כתליו של בית המשפט, שם השופטים אחראים לקבלת הכרעת הדין בהתאם להוכחות שיוצגו להם.

 

כך עו"ד רשלנות רפואית מסייע בהגשת תביעות רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס

אם בחרתם להגיש תביעת רשלנות רפואית בעקבות פגיעתכם מרשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס , הבחירה בליווי וייצוג משפטי של עו"ד המתמחה בתיקי רשלנות רפואית, היא מחויבת המציאות. אף שניתן להגיש תביעות נזיקין גם באופן עצמאי, חשוב לדעת שניסיון משפטי עשיר כמו זה שמגיע עמו עורך דין רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס, הוא חיוני להצלחת התביעה והשגת הפיצוי הראוי לנפגעי רשלנות רפואית.

 

הידעתם? הסיכוי לקבלת פיצויים בתביעת רשלנות המלווה בעורך דין גבוהים יותר

עורך דין רשלנות רפואית מסייע למיוצגיו באיסוף המסמכים, הראיות וההוכחות שיעמדו על תקן בסיס ראייתי להוכחת טענות התביעה. על ידי בנייה של תיק תביעה מנומק ומגובה בהוכחות, גדלים הסיכויים לכך שבית המשפט יקבל את טענות התביעה באשר למחדל הרפואי המדווח ויפסוק תשלום פיצויים גבוהים לטובת התובע/ת.

 

רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס – מה צריך להוכיח בבית המשפט?

על עורך דין רשלנות רפואית להוכיח שתי נקודות עיקריות במהלך המשפט:

 

עקרון הרופא הסביר

על עורך הדין המייצג את התובע להוכיח שהרופא הנתבע לא נהג על פי מה שהיה מצופה מרופא אמין ומקצועי בתחום זה לפעול, כלומר על פי הפרקטיקות הסבירות המקובלות בתחום האמור. אם למשל מחויב הרופא הסביר, על פי הידע הקיים ברשותו לבחון ולהכיר את קבוצת הסיכון אשר נדרשת לעבור בדיקות לאבחון סרטן המעי הגס כגון בדיקת הקולונוסקופיה.

גם מול מטופלים בגילאים צעירים יחסית, הרופא המטפל נדרש לפעול בצורה דומה. כל פעולה שאינה מתחשבת בתמונה הרחבה, ולא מתבצעת מתוך הבנת המשמעויות הנגזרות מזלזול בבריאותו של המטופל, נחשבת כפעולה רשלנית בראי החוק.

 

קיים קשר ישיר בין הנזקים שנגרמו למטופל ובין המחדל הרפואי שנעשה

בנקודה הזו מחויב עורך הדין המייצג את התובע, לספק לבית המשפט תימוכין לטענת התביעה שאלולא פעל הנתבע באופן רשלני, יכול היה המטופל להימנע מהנזקים הבלתי הפיכים שנגרמו לבריאותו. במקרים של סרטן המעי הגס, הוכחת הנזק עשויה להיות פשוטה יותר, כיוון שידוע כי אבחון של המחלה באיחור, עלול להוביל להתפשטותה והתדרדרות ניכרת במצב בריאותו של המטופל וסיכויי ההחלמה שלו.

 

בשורה התחתונה

מטופלים שנפגעו מרשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס ובכלל, הינם מטופלים אשר נגרם להם עוול נוראי. במקרים כאלו המצב הרגשי בו נתון התובע עלול לחבל ביעילות של ההליך המשפטי. מכאן מתבהרת והולכת חשיבות הסיוע המשפטי מגורם נייטרלי כגון עו"ד רשלנות רפואית.

עורך דין המסייע בתיקים מסוג זה, יכול לחסוך מן התובע את הצורך להיות מעורב בהכנתם של חומרי התביעה, ולנהל למענו את כלל היבטי התביעה במטרה למקסם את הסיכוי להשגת פיצוי ראוי.

 

מעוניינים בפרטים נוספים על רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס? באתר "הנבחרת המשפטית" תוכלו להרחיב את היכרותכם עם תחום הרשלנות הרפואית ולאתר עורך דין המתמחה בהגשת תביעות פיצויים, שיסייע לכם במימוש זכויותיכם.

רשלנות זו יכולה לבוא לידי ביטוי במצב שבו מתקבלת החלטה לא מקצועית מצב הרופא של המטופל. הדבר יכול לנבוע מחוסר מקצועיות מצד הרופא בגלל שחיקה על רקע עבודה ארוכת שנים, עייפות או במצבים שבהם מדובר ברופא חדש שנמצא בתחילת הדרך המקצועית שלו.
סרטן המעי הגס נחשב לאחד מסוגי הסרטן האלימים ביותר, זו הסיבה שישנם פרסומים רבים שמעודדים את הציבור לגשת ולהיבדק. סרטן המעי הגס עלול לפגוע בגוף באופן הרסני ביותר ולגרום למוות בייסורים, לכן חשוב מאוד לגלותו בהקדם ולטפל בו בהקדם האפשרי ככל שניתן.
במצבים שבהם בא לידי ביטוי מחדל רפואי שנוגע לטעות באבחון של סרטן המעי הגס מצד הצוות המטפל (הרופא או האחיות וכו'), החולה עלול לחוות התדרדרות מהירה במצבו הרפואי ובמקרים חריגים, לצערנו, הוא עשוי אף לשלם על כך בחייו כתוצאה מזה.
אם מצאתם את עצמכם מתמודדים עם ההשלכות החמורות של רשלנות רפואית באבחון סרטן המעי הגס, אתם יכולים לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום כדי להגיש תביעה ולקבל פיצוי כספי שיפצה על עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מכך. בנוסף, הפיצוי יסייע לכם לכסות את הוצאות הטיפול הרפואי.
רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סרטן

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של