תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר רשלנות רפואית

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד מסוגי הביטוח החשובים ביותר.

אנשים רבים מאבדים כושר עבודה בגלל רשלנות רפואית ולכן צריך להכיר את הנושא לאורכו ולרוכבו.

אם אתם לא בטוחים כיצד לתבוע את הביטוח שמגיע לכם, מפני שאבד לכם כושר העבודה, בגלל רשלנות רפואית כדאי שתמשיכו לקרוא, לצורך העמקה בנושא זה.

אובדן כושר עבודה – הגדרה מקיפה

בדרך כלל ביטוח של אובדן כושר עבודה יהיה תחת פוליסת ביטוח החיים. במידה ובאמת מתקיימים התנאים לקבלת הקצבה, המבוטח יקבל את התשלום שמגיע לו. בדרך כלל התשלום מוסכם מראש עם חברת הביטוח או עומד על 75 אחוז משכר המבוטח.

אי כושר עבודה מתקיים בדרך כלל כשהמבוטח איבד 75 אחוז מיכולתו לעבוד. הכוונה ב"יכולתו לעבוד" מדברת על העבודה בה עבד לפני לפי השכלתו וניסיונו.

תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה היא תביעה מורכבת, בגלל שלא תמיד חברות הביטוח משתפות פעולה. לכן מומלץ לשכור עורך דין ביטוח, אשר מתמחה בנושא ויוכל לעזור לכם להשיג את מה שמגיע לכם.

 

מתי בדרך כלל מקבלים ביטוח של אובדן כושר עבודה

בדרך כלל אובדן כושר עבודה קורה בגלל תאונה ומחלה. אבל, גם בגלל רשלנות רפואית ניתן לקבל את סכום הביטוח שמגיע לכם.

 

על מה מקבלים את הכסף

את הכסף מקבלים בגלל שני רכיבים עיקריים:

  1. אובדן הכנסה

אובדן הכנסה הוא כמובן הרכיב שקופץ לכולם לראש ברגע שאדם מאבד את היכולת לעבוד. אדם שלא עובד, לא מרוויח כסף, ולא יכול לכלכל את עצמו כפי שכלכל את עצמו לפני. כמובן שזה משמעותי, מפני שרוב בני האדם לא חוסכים כסף למקרה שתקרה תאונה.

תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר רשלנות רפואית
תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה לאחר רשלנות רפואית
  1. מצב נפשי

עבודה היא אחד הדברים החשובים ביותר בחייו של אדם. אדם מבלה את מרבית יומו בעבודה, ולכן היא כה משמעותית. לכן, אדם שמאבד את כושר עבודתו, משאיר ריק גדול ויצטרך טיפול למצבו הנפשי. גם זה נכנס תחת פוליסת הביטוח.

 

איך תובעים את הכסף

הדבר הראשון שיש לעשות כדי לקבל את הכסף שמגיע לכם זה הגשת מסמכים. חברת הביטוח מחויבת לומר לכם אילו מסמכים אתם צריכים למלא, ואתם צריכים לשים לב לכל הפרטים הקטנים ולמלא אותם מבלי טעויות. כמובן שגם בשלב זה מומלץ להיוועץ בעורך דין לביטוח.

לאחר מכן תשלח אליכם חברת הביטוח רופא ממחה שיבדוק אתכם. ייתכן שהבדיקה תהיה קצרה ותיקח כמה דקות, וייתכן שתהיה ארוכה ותכלול בדיקות רבות ומקיפות. חוות הדעת של הרופא המומחה תקבע האם איבדתם את כושר העבודה או לא.

במידה וחברת הביטוח תקבע שלא איבדתם את כושר העבודה בגלל הרשלנות הרפואית, תוכלו להגיש חוות דעת מומחה משלכם. תוכלו גם להגיש ערעור על ההחלטה, שלבים אלו מורכבים ומסובכים ורצוי להיוועץ בעורך דין.

משקל פטיש ואיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איש משפט

מידע נוסף סביב הנושא

5 דרכים לקבלת הקלות במיסים!

לכולנו יש חלום לשלם פחות מיסים, אך רק מעטים מצליחים למצוא דרכים חוקיות להגשמתו. חוקי המס מורכבים ומסובכים, והתמצאות בהם דורשת מומחיות ייחודית. עם זאת,

3  סיבות לפנות לנוטריון לצרפתית

הקשרים בין מדינת ישראל לצרפת הם קשרים דינאמיים ומרובי אינטרסים מסוגים שונים. ישראלים רבים מבקשי לנצל את המעמד של צרפת בעולם ולהנות מהייתרונות הברורים של